Fordítás

A Rockstar Games egy tartalmas bejegyzésben vázolta fel a Red Dead Online Beta-ban előttünk álló utat. Red Dead Online csoportunk alapító tagja, Kenny, vette a fáradtságot és egy az egyben lefordította nektek (ezért a többes szám első személy). Köszönjük Kenny!

“Minden héten egyre több és több tartalommal töltjük meg a Red Dead Online Beta-t. Az elkövetkező 4 hétben új showdown és verseny módokkal bővítjük a játékot, valamint egy új free roam eseménnyel bővültünk a mai nappal. A játékosok visszajelzéseit és a játékban felmerült hibákat figyelembe véve, a béta verzió lehetőséget nyújt számunkra, hogy egy sokkal fejlettebb alapra fektethessük majd a Red Dead Online végleges verzióját. Az általunk fejlesztett korábbi játékokhoz tartozó online világokból sok ötletet merítettünk, ami segített egy sokkal fejlettebb alapot biztosítani a RDO nyílt terepeihez, azonban a Red Dead Online egy sajátos egyedi irányába fog fejlődni – ahol a játékosok egy sokkal személyre szabottabb, rájuk jellemző egyéni játékstílust alakíthatnak ki az idő előrehaladtával. Ezzel elősegítve, hogy jobban belemerülhessenek a vadnyugati életbe, illetve megtapasztalhassák, hogy milyen a cowboy, a törvényen kívüli vagy éppen az igazi vadnyugati pisztolyhős életérzés a 19. századi Amerika vad tájain.

A következő jelentős fejlesztést jelenleg a tavasz végére tervezzük, ami több új fejlesztési lehetőséget és tartalmat hoz majd, úgy mint:

Az ellenséges rendszer (Hostility System)
A rendszer a februárban kiadott ellenségeskedés-elleni intézkedésekre épít, olyan okos és reszponzív megoldásokat alkalmazunk, ami segít elmerülni a játék világában összetűzések és PvP tevékenységektől mentesen. Például ha egy játékost megtámadnak free roam-ban, és önvédelemből visszalő, akkor nem fog változni a vérdíja és az agresszivitási szintje. Illetve akkor sem változnak ezek az értékek, ha olyan játékost lő le, akit a játék ellenségként tüntet fel.

Az ellenségeskedési rendszer nem fog vonatkozni az olyan szervezett eseményekre, mint a free roam event-ek, a free roam küldetések, showdown series-ek és a versenyek.

A rendszernek több más funkciója is lesz, amely segít majd a kiegyensúlyozott játékélményt biztosítani minden stílusú játékosnak.

Veszélyesebb(offenzív) és nyugodtabb(defenzív) játékstílus lehetőségek
Vannak játékosok, akik csak egyszerűen bele akarják vetni magukat a világba, békésen lovagolni vadászni és horgászni. Ezért ajánljuk ezeket a lehetőségeket, így kényelmesen létezhetnek és játszhatnak egymás mellett más játékosokkal. A veszélyesebb(offenzív) mód leginkább a jelenlegi free roam játékra, míg a nyugodtabb(defenzív) játékstílus sokkal inkább egy modernebb passzív módra hasonlít, ami kifejezetten a Red Dead Online élményhez lett tervezve – ahol a játékosok számára több lehetőséget biztosítunk arra, hogy kapcsolatba léphessenek a környezetükkel, miközben a többi játékos nem tud agresszívan fellépni ellenük.

A nyugodtabb játékstílust választva sokkal kevesebb konfliktusba kerülhetünk: A nyugodtabb(defenzív) játékost más játékosok nem tudják meglasszózni – viszont, ha egy defenzív játékos meglasszóz egy másik játékost, azonnal offenzív módba kerül igen magas agresszivitás szinttel. A defenzív játékosok nem tudnak célba venni más játékosokat, ezért cserébe őket sem lehet célba venni.

Habár a defenzív játékosokat szabad célzással meg lehet sebesíteni és ők is megsebesíthetnek másokat, nem tudnak kritikus találatot elszenvedni, sem bevinni – ha egy defenzív játékost fejbe lőnek, túl fogja élni és képes lesz a védelmi rendszerrel megvédeni magát, illetve elmenekülni, ha defenzív módban marad. Több más változás is lesz a defenzív játékstílushoz kapcsolódóan, amelyek zökkenőmentesen dolgoznak együtt a vérdíj és agresszivitás rendszerrel, hogy minden játékos megtalálja a helyét a Red Dead Online világában.

Néhány egyéb új tartalom:

  • Több Land of Opportunities küldetés: Jessica LeClerk bosszú hadjáratának folytatása, miközben felfedezhetjük a ’törvényen kívüli’ vagy a ’pisztolyhős’ útját.
  • Új megbízók free roam küldetésekre (stanger missions) és új küldetés típusok: Mivel a Red Dead Online néhány évvel korábban játszódik a sztori módhoz képest, ezért lehetséges, hogy több ismerős, illetve új arccal is találkozhatunk, miközben átszeljük a határvidéket.
  • Dinamikus történések is bevezetésre kerülnek: rajtunk üthetnek, mentő akciót vezethetünk, vagy épp megvédhetjük az elesetteket, miközben utazunk a világban.

Ezen felül a karakter készítőt is fejlesztjük, valamint áttervezzük a napi kihívásokat (daily challanges), amiből kivesszük a free roamban történő agresszív játékra buzdító elemeket és bevezetjük a kihívás sorozatokat nagyobb díjakért. Ezen felül visszatér egy klasszikus fegyver a LeMat Revolver az eredeti Red Dead Redemption-ből és sok minden más is lesz.

Az elkövetkezendő hónapokban további fejlesztésekkel és tartalmakkal töltjük majd meg a játékot, hogy a játékosok belevethessék magukat a Red Dead Online világába vadonatúj módokon, amiben ők maguk döntik el, hogy milyen életet élnek majd Amerika határvidékén.”

Az eredeti angol nyelvű cikket, itt tudjátok elolvasni: https://www.rockstargames.com/newswire/article/60894/Red-Dead-Online-Beta-The-Road-Ahead

Ha tetszett a bejegyzésünk, a reklámra való kattintással tudsz minket támogatni! Köszönjük ;)!