Ezkluzív infók a God of War-ról!
A Game Informernek hála, betekitést nyertünk a március 22-én (a dátum még nem megerősített) megjelenő új God of War-ba! Cory Barlog, a játék rendezője azt korábban már elárulta ugyan, hogy a 25-35 óra közötti lesz a játékidő, de lássuk az exkluzív infókat:
Harc:
- A harc alapja az ellenfelek priorizálása, tehát maga a harc nem olyan kaotikus, mint korábban.
- A harcok során használni kell a minket körülvevő tereptárgyakat, hogy boldogulni tudjunk. Ez különböző megoldási lehetőségeket kínál majd a játékosoknak.
- A Leviathan-t el lehet dobni az ellenfelek lefagyasztásához és egy gombbal visszahívhatjuk magunkhoz.
- Nincs ugrás gomb.
- Arteus (Kratos fia) és Kratos mozgáskiosztásának a bővítése, különböző ellenfelek megtámadására használható a négyzet gomb megnyomásával.
Utazás:
- Nincs többé ugrás és úszás sem
- Kratos és Arteus csónakkal utaznak.
Fejlődés:
- A képességek, páncélok és fegyverek mind-mind fejleszthetőek, ehhez egy úgynevezett ”crafting” rendszer kapcsolódik, vagyis különböző tárgyak beszerzése szükséges a fejlesztésekhez
- Különböző típusú páncélok készíthetőek
- A képességek és páncélok fejlesztése Arteus-ra is vonatkozik
- A fejszénkbe applikálhatunk egy rúnakövet, amely megváltoztatja a tulajdonságait gyenge és erős támadás esetére is.
Fegyverek:
- Elég szűkszavúak annak terén, hogy más fegyverek is lesznek-e a játékban, de a műsor sztárjai mindenképpen a fejsze és a pajzs lesznek.
Egyéb:
- Kissé el akarnak szakadni a készítők a ”pusztítsunk el minden Istent” mentalitástól, úgyhogy Kratos némileg sebezhetőbb. Az egyetlen alkalom, amikor igazán megőrül az a Spartan Rage során van, amikor puszta kézzel kezdi el szétütni az ellenfeleket.
- Az Ascension után elég nehézkes volt összehozni egy új koncepciót, valami egészen friss ötletre volt szükség. A játék jövőjét illetően említésre került a maja és az egyiptomi korszak. Ezzel az új irányvonallal az a cél, hogy a játék az Uncharted és az Assassins Creed szintjére emelkedjen a franchise.
Leave A Comment